Osobní asistence
CO JE OSOBNÍ ASISTENCE PRO ZÁJEMCE O SLUŽBU PRO KLIENTY SLUŽBY KONTAKTY PROJEKTY OSOBNÍ ASISTENCE ZAJÍMAVOSTI
|
Jak požádat o službu osobní asistence

Zájemci o osobní asistenci nebo jeho rodinní příslušníci mohou pro prvotní kontakt využít:
-
telefonického, (773 58 77 58)
-
písemného, (5. května 251, 381 01 Český Krumlov)
-
e-mailového (bartova@latran.cz)
-
či osobního kontaktu s vedoucí služby osobní asistence (Urbinská 187, Český Krumlov)
Doporučujeme vám přečíst si INFORMACE PRO ZÁJEMCE O SLUŽBU, kde se dozvíte souhrnně ty nejdůležitější informace.
V případě, že chcete požádat o službu Osobní asistence, je nezbytné vyplnit DOTAZNÍK PRO ZÁJEMCE o službu Osobní asistence. K dispozici je ZDE.
Dotazník chápeme jako oficiální žádost o vedení zájemce o službu. Dotazník můžete:
-
vyplnit osobně s vedoucí Osobní asistence (kancelář Osobní asistence, Urbinská 187, 381 01 Český Krumlov) v konzultačních hodinách: PONDĚLÍ 9:00 – 11:00 STŘEDA 9:00 – 11:00 (nebo jindy po předchozí telefonické domluvě s vedoucí Osobní asistence) • vyplnit telefonicky s vedoucí Osobní asistence (773 58 77 58) • vyplnit a zaslat emailem (bartova@latran.cz, asistence@krumlov.cz)
Po vyplnění Dotazníku pro zájemce o službu Osobní asistence Vás telefonicky kontaktuje vedoucí Osobní asistence (co nejdříve, jak je to možné) a domluvíte si společnou schůzku, která probíhá nejčastěji v domácnosti zájemce, případně v kanceláři Osobní asistence.
Na tomto setkání jste informován/a o podmínkách, rozsahu, ceně, pravidlech služby a aktuální kapacitě služby. V rámci této schůzky dochází k vyjasňování představ – jaká očekávání máte, jaké jsou Vaše potřeby, co můžeme nabídnout my jako poskytovatel. Vše zaznamenáváme do Záznamu z jednání se zájemcem o Osobní asistenci, který je podkladem pro přípravu Smlouvy o poskytování Osobní asistence.
Nastává přípravná fáze služby - etapa, kdy hledáme a vybíráme vhodnou osobní asistentku. Toto období může v závislosti na personálním stavu služby trvat různou dobu.
Před zahájením samotné služby nebo nejdéle v den zahájení služby je s Vámi sepsána Smlouva o poskytování Osobní asistence, kde je přesně stanoveno, za jakých podmínek bude asistence poskytována (kdy, jaké úkony, za jakou úhradu apod.) a stáváte se klientem Osobní asistence.
KDY VÁS JAKO ZÁJEMCE O SLUŽBY OSOBNÍ ASISTENCE MŮŽEME ODMÍTNOUT:
Nejčastěji je to z kapacitních důvodů, jinak řečeno: nemáme již místo. V takovém případě Vám předáme kontakty na další dostupné služby. Pokud i přesto máte o naši službu zájem, budeme Vás kontaktovat, jakmile se kapacita služby uvolní.
Může se také stát, že nespadáte do cílové skupiny. I v tomto případě Vám doporučíme pro Vás vhodnou službu.
V případě, že očekáváte nebo potřebujete službu, kterou my neposkytujeme, opět Vás odkážeme na jinou vhodnou službu.
|
Kalendář akcí ICOSu:
| | | | | | 1 | 2 | 3 | | | 6 | 7 | 8 | | 10 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | | 20 | 21 | 22 | | 24 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | | |
Kontakty ICOSu
ICOS Český Krumlov, o.p.s. ulice 5. května 251 381 01 Český Krumlov |
telefon: |
380 712 202 |
e-mail: |
icos@krumlov.cz |
Podporují nás:
|